loading...

كيكانه

مرجع تخصصي كيك و جشن تولد

بازدید : 399
11 زمان : 1399:2

يادبود يا گيفت عروسي بخشي از مراسم عروسي است كه مهمانان به عنوان يادگاري از عروسي همراه خود به خانه مي‌برند.

اگر در شرف عروسي هستيد به احتمال زياد مي‌دانيد كه يك بخش از برنامه جشن عروسي شما آماده سازي گيفت و يادبود است.

با اين حال ممكن است تعجب كنيد اصلاً چرا نياز به دادن يادبود عروسي داريد. و چه تاريخچه‌اي پشت اين يادبود عروسي است. و آيا واقعاً لازم است كه پول خود را صرف خريد گيفت عروسي براي مهمانان كنيد؟

باور كنيد يا نه، يك تاريخچه طولاني در پشت اين سنت وجود دارد. و به طور كلي مي‌توان گفت اين ايده كه با هديه دادن به مهمانانتان كاري كنيد تا يك خاطره و يادگاري دلنشين از روز عروسي شما داشته باشندو تا مدت‌ها بعد اين روز در ذهنشان ثبت و ماندگار شود، براي خودتان و ميهمانانتان فوق‌العاده خاطره‌انگيز است.

ياد بود يا همان گيفت عروسي چيست؟

تاريخچه گيفت عروسي

قدمت اين سنت به صدها سال قبل يعني تقريباً قرن شانزدهم برمي‌گردد. در واقع قرن‌ها پيش اشراف در اروپا، مخصوصاً اشراف ايتاليا و فرانسه در مجالس عروسي خود هداياي كوچكي را به مهمانان خود ارائه مي‌دادند. اساساً اين هدايا شامل جعبه كوچكي بود كه از فلز، سنگ‌هاي گران قيمت و حتي كريستال ساخته مي‌شد. و داخل اين جعبه با تركيبات مختلف ساخته شده از شكر مانند حبه‌هاي قند پر مي‌شد. در اغلب موارد نيز اين جعبه‌ها حاوي قند و مغز بادام بود و كنار هم قرار گرفتن اين دو نمادي از تلخي و شيريني زندگي بود. در آن زمان اعتقاد بر اين بود كه قند خواص دارويي دارد از اين رو به يك هديه محبوب در ميان مهمانان تبديل شده بود. با اين حال با توجه به قيمت بالاي قند و شكر در آن زمان تنها خانواده‌هاي ثروت‌مند از آن به عنوان يادبود عروسي استفاده مي‌كردند.

امروزه گيفت عروسي چه مفهومي دارد؟

با گذشت قرن‌ها اين رسم در بين جوامع مختلف رواج يافته و به يك رسم و سنت عمومي در بين تمام جوامع تبديل گشته است. امروزه نيز همچنان اين رسم پابرجاست و مهمانان با يك هديه كوچك در قالب گيفت عروسي به خانه روانه مي‌شوند. البته گيفت‌هاي عروسي امروزي شكل‌هاي متنوع تري نسبت به گذشته به خود گرفته است و به جاي استفاده از قند از نقل و نبات و هداياي ديگري مثل شمع، گل و ... نيز به عنوان يادبود استفاده مي‌شود.

امروزه علاوه بر جشن عروسي، عقد و نامزدي در جشن تولدها و همچنين در جشن دندوني نوزادان نيز به مهمانان گيفت و يادبود داده مي‌شود.

گيفت عروسي در كشورهاي مختلف

عشق همگاني است و در سراسر جهان پيوند عاشقان جشن گرفته مي‌شود. همان‌گونه كه هر كشور در برگزاري جشن عروسي سنت خاص خود را دارد در رابطه با گيفت عروسي نيز هر كشور سنت مخصوص به خود را دارد. در ادامه برخي از محبوب‌ترين يادبودهاي عروسي در كشورهاي مختلف جهان را به شما معرفي مي‌كنيم.

ايرلند

در اين كشور به مهمانان زنگوله‌هاي تزييني داده مي‌شود و مهمانان مي‌توانند پس از اتمام جشن آن‌ها را با خود به خانه ببرند. مهمانان در طول جشن نيز اين زنگوله‌ها را به افتخار زوج جديد به صدا در مي‌آورند.

اسپانيا

در اسپانيا به عنوان گيفت عروسي به مهمانان مرد سيگار و به مهمانان زن بادبزن و يا يك تكه طلا داده مي‌شود.

هندوستان

فيل‌ها در خاورميانه نماد خوش شانسي هستند. از اين رو در كشور هندوستان به عنوان يادبود عروسي به مهمانان مجسمه‌هاي فيل حكاكي شده داده مي‌شود.

اوكراين

تخم مرغ‌هاي رنگ آميزي شده با دست، يادبود عروسي در كشور اوكراين هستند. اين تخم مرغ‌هاي رنگي نماد باروري براي تازه عروس و دامادهاست.

ژاپن، چين و كره

در اين كشورها به عنوان يادبود به مهمانان بادبزن‌هاي چوبي داده مي‌شود. اين بادبزن‌ها معمولاً با شكوفه‌هاي گيلاس تزيين شده‌اند. زيرا شكوفه گيلاس حاصلخيزي و زيبايي زندگي را نشان مي‌دهند.

انواع مدل‌هاي گيفت عروسي

انواع متنوعي از گيفت عروسي وجود دارد كه مي‌توانيد انتخاب كنيد. به طور كلي گيفت‌هاي عروسي در دسته‌هاي سنتي، خانگي، قومي و حتي مناسبتي دسته بندي مي‌شود.

گيفت عروسي سنتي

مي‌توانيد به‌عنوان يادبود قطعات كيك، شيريني و كوكي را درون جعبه‌هاي زيبا بگذاريد و به‌ مهمانان خود ارائه دهيد. اما اگر به دنبال گيفت عروسي ماندگارتري هستيد مي‌توانيد عكسي از عروس و داماد را به عنوان يادبود به مهمانان بدهيد. بد نيست براي مشاهده ايده براي كيك عروسي به مقاله مرتبط كيكانه سري بزنيد

گيفت عروسي خانگي

اين نوع يادبود شامل حلقه‌هاي ساخته شده از گل طبيعي يا مصنوعي، گلدان‌هاي گل مثل گلدان‌هاي كاكتوس، شمع‌هاي تزيين شده و حكاكي شده و ... مي‌شود. گيفت عروسي خانگي نسبت به ديگر مدل‌هاي گيفت عروسي ساده‌تر و كم هزينه‌تر هستند. از اين رو براي زوج‌هايي كه مي خواهند در هزينه‌هاي جشن عروسي خود صرفه جويي كنند مناسب‌ترند.

گيفت عروسي قومي و محلي

اين مدل گيفت نمادي از سنت و فرهنگ قومي و محلي خانواده عروس و داماد است. شما مي‌توانيد بر حسب سنت و فرهنگ خانواده و شهرتان ياد بود عروسي خود را انتخاب كنيد.

گيفت عروسي مناسبتي

اين نوع گيفت در واقع نمادي از عروسي شماست. شما مي‌توانيد يادبود عروسي تان را بر حسب مكان جشن و يا فصل برگزاري جشن عروسي تان تزيين كنيد. به‌عنوان مثال قايق‌هاي اسباب بازي با آب نبات و يا نقل و نبات درون آن براي عروسي‌هاي ساحلي عالي هستند. براي عروسي‌هاي جنوبي و گرمسيري نيز گلدان‌هاي كوچك كاكتوس ايده خوبي هستند.

15 ايده‌‌ي جديد و جالب براي گيفت و يادبود عروسي

1) كوكي‌هاي قلبي

حتماً لازم نيست كه يادبود عروسي شما يك شيء باشد. با اين كوكي‌هاي ساده و در عين حال لذيذ هم مي‌توانيد مهانانتان را خوشحال كنيد. براي جذابيت بيشتر كوكي‌ها مي توانيد آن‌ها را درون كيف‌هاي كوچك قرار دهيدو روي آن‌ها برچسب بزنيد.

2) گلدان كاكتوس

اگر به دنبال هديه‌اي ماندگار و هميشگي براي مهمانان خود هستيد. مي‌توانيد به تعداد مورد نياز كاكتوس درون گلدان‌هاي كوچك بكاريد و به مهمانانتان هديه دهيد.

3) ماكارون‌هاي شگفت انگيز

مهمانانتان را با يك طعم لذيذ و دوست داشتني بدرقه كنيد. ماكارون‌ها در رنگ‌هاي مختلف وجود دارند بر حسب سليقه خود مي توانيد هر رنگي را كه بخواهيد انتخاب كنيد. براي جذابيت بيش‌تر مي‌توانيد ان‌ها را درون جعبه‌هاي زيبا بگذاريد.

4) شمع

شمع نماد عشق است. بنابراين ميتواند ايده مناسب و البته جالبي به عنوان گيفت عروسي شما باشد. مطمئناً اين شمع‌هاي كوچك و مينياتوري همه مهمانان را تحت تاثير قرار مي‌دهد. و همانگونه كه شما ميخواهيد اين هديه شما كاربردي نيز خواهد بود و مهمانان مي‌توانند از آن‌ها در دكور خانه خود استفاده كنند.

5) يك شاخه گل رز

مي‌توانيد به هر كدام از مهمانانتان به عنوان گيفت عروسي يك شاخه گل رز سفيد و يا قرمز هديه دهيد. براي جذاب‌تر شدن آن ميتوانيد هر شاخه گل را مانند تصوير درون شيشه‌هاي كوچك بگذاريد و و كنار هر كدام يك يادداشت قرار دهيد.

6) اثر هنري

اگر به دنبال گيفت عروسي متفاوت و ماندگارتري هستيد مي‌توانيد به كمك يك دوست خلاق و يا يك هنرمند محلي به تعداد مورد نياز قاب‌هاي رنگارنگ كوچك ايجاد كنيد و به عنوان يادبود به مهمانان دهيد.

7) جعبه‌هاي زيبا

مي‌خواهيد مهمانانتان را غافلگير كنيد؟ اگر چنين تصميمي داريد بهتر است كه هداياي خود را درون جعبه هاي زيباي كاغذي مانند تصوير زير قرار دهيد تا مهمانان تا قبل از باز كردن جعبه متوجه محتوي آن نشوند.

8) بادبزن

اين ايده مخصوص جشن عروسي هاي تابستانه و عروسي‌هاييست كه در مناطق گرمسيري برگزار مي‌شود. بنابراين مي‌شود گفت كه جزء گيفت‌هاي عروسي مناسبتي محسوب مي‌شود.

گيفت عروسي- گيفت نامزدي- گيفت عقد- مدل گيفت عروسي- گيفت عروسي جديد- يادبود عروسي- عكس گيفت عروسي- گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي متفاوت- بادبزن

9) دستمال‌هاي گل دوزي شده

اگر به دنبال ايده‌اي ساده و ارزان و در عين حال زيبايي براي گيفت عروسي خود هستيد. اين ايده مناسبي براي شما خواهد بود.

10) گيفت دست ساز

يك ايده جذاب ديگر براي اين‌كه بتوانيد خاطرات اين روز را براي خانواده و دوستانتان حفظ كنيد دادن هداياي دست ساز مانند اين قلب‌هاي تزييني زيباست. براي ساختن اين قلب‌هاي زيبا شما تنها به مقداري پارچه، پر بالش يا پشم شيشه، نخ و روبان نياز داريد.

11) پازل‌هاي چوبي حكاكي شده

اين پازل هاي چوبي حك شده بر روي آن يك راه شيرين و جذاب براي تشكر از مهمانان براي حضور در جشن عروسي شماست.

12) پيام تشكر

يك راه ساده و شيرين براي تشكر از مهمانان نوشتن پيام تشكر براي آن‌هاست. حال براي اين‌كه يادبود شما از سادگي در بيايد و به يادماندني‌تر شود مي‌توانيد مانند تصوير زير پيام‌هايتان را درون بطري هاي كوچك قرار دهيد. در صورت تمايل مي‌توانيد يك عكس از خودتان نيز در پشت پيام‌ها بچسبانيد تا مهمانان به‌عنوان يادگار از عروسي شما داشته باشند.

13) آينه دستي كوچك

اگر به دنبال گيفت عروسي متفاوت و البته كاربردي براي مهمانانتان هستيد. اين آينه‌هاي دستي مي‌تواند ايده خوبي براي شما باشد. مطمئناً دوستان و خانواديتان با هربار ديدن خود در آينه به ياد جشن عروسي شما خواهند افتاد. علاوه بر اين هديه ماندگاري براي مهمانان شما خواهد بود.

14) مخروط كاج

يك ايده ارزان و ساده ديگر براي گيفت عروسي استفاده از مخروط هاي درخت كاج است. اين ايده عروسي‌هاي زمستانه نيز بسيار مناسب است. شما بنابر سليقه خود مي توانيد آن‌ها را رنگ آميزي نيز بكنيد تا جذاب‌تر به نظر برسند.

گيفت عروسي- گيفت نامزدي- گيفت عقد- مدل گيفت عروسي- گيفت عروسي جديد- يادبود عروسي- عكس گيفت عروسي- گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي متفاوت-گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي زمستاني- مخروط كاج

15) مجسمه عروس و داماد

يك ايده جالب ديگر براي گيفت عروسي مجسمه‌هاي كوچك عروس و داماد است. شما حتي مي توانيد سفارش دهيد كه اين مجسمه‌ها را نزديك به چهره واقعي خودتان بسازند تا جذابيت بيش‌تري داشته باشند. مطمئناً يادگاري دوست داشتني از عروسي شما براي دوستان و آشنايانتان خواهد بود.

گيفت عروسي- گيفت نامزدي- گيفت عقد- مدل گيفت عروسي- گيفت عروسي جديد- يادبود عروسي- عكس گيفت عروسي- گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي متفاوت- مجسمه عروس و داماد

منبع: گيفت (يادبود) عروسي

يادبود يا گيفت عروسي بخشي از مراسم عروسي است كه مهمانان به عنوان يادگاري از عروسي همراه خود به خانه مي‌برند.

اگر در شرف عروسي هستيد به احتمال زياد مي‌دانيد كه يك بخش از برنامه جشن عروسي شما آماده سازي گيفت و يادبود است.

با اين حال ممكن است تعجب كنيد اصلاً چرا نياز به دادن يادبود عروسي داريد. و چه تاريخچه‌اي پشت اين يادبود عروسي است. و آيا واقعاً لازم است كه پول خود را صرف خريد گيفت عروسي براي مهمانان كنيد؟

باور كنيد يا نه، يك تاريخچه طولاني در پشت اين سنت وجود دارد. و به طور كلي مي‌توان گفت اين ايده كه با هديه دادن به مهمانانتان كاري كنيد تا يك خاطره و يادگاري دلنشين از روز عروسي شما داشته باشندو تا مدت‌ها بعد اين روز در ذهنشان ثبت و ماندگار شود، براي خودتان و ميهمانانتان فوق‌العاده خاطره‌انگيز است.

ياد بود يا همان گيفت عروسي چيست؟

تاريخچه گيفت عروسي

قدمت اين سنت به صدها سال قبل يعني تقريباً قرن شانزدهم برمي‌گردد. در واقع قرن‌ها پيش اشراف در اروپا، مخصوصاً اشراف ايتاليا و فرانسه در مجالس عروسي خود هداياي كوچكي را به مهمانان خود ارائه مي‌دادند. اساساً اين هدايا شامل جعبه كوچكي بود كه از فلز، سنگ‌هاي گران قيمت و حتي كريستال ساخته مي‌شد. و داخل اين جعبه با تركيبات مختلف ساخته شده از شكر مانند حبه‌هاي قند پر مي‌شد. در اغلب موارد نيز اين جعبه‌ها حاوي قند و مغز بادام بود و كنار هم قرار گرفتن اين دو نمادي از تلخي و شيريني زندگي بود. در آن زمان اعتقاد بر اين بود كه قند خواص دارويي دارد از اين رو به يك هديه محبوب در ميان مهمانان تبديل شده بود. با اين حال با توجه به قيمت بالاي قند و شكر در آن زمان تنها خانواده‌هاي ثروت‌مند از آن به عنوان يادبود عروسي استفاده مي‌كردند.

امروزه گيفت عروسي چه مفهومي دارد؟

با گذشت قرن‌ها اين رسم در بين جوامع مختلف رواج يافته و به يك رسم و سنت عمومي در بين تمام جوامع تبديل گشته است. امروزه نيز همچنان اين رسم پابرجاست و مهمانان با يك هديه كوچك در قالب گيفت عروسي به خانه روانه مي‌شوند. البته گيفت‌هاي عروسي امروزي شكل‌هاي متنوع تري نسبت به گذشته به خود گرفته است و به جاي استفاده از قند از نقل و نبات و هداياي ديگري مثل شمع، گل و ... نيز به عنوان يادبود استفاده مي‌شود.

امروزه علاوه بر جشن عروسي، عقد و نامزدي در جشن تولدها و همچنين در جشن دندوني نوزادان نيز به مهمانان گيفت و يادبود داده مي‌شود.

گيفت عروسي در كشورهاي مختلف

عشق همگاني است و در سراسر جهان پيوند عاشقان جشن گرفته مي‌شود. همان‌گونه كه هر كشور در برگزاري جشن عروسي سنت خاص خود را دارد در رابطه با گيفت عروسي نيز هر كشور سنت مخصوص به خود را دارد. در ادامه برخي از محبوب‌ترين يادبودهاي عروسي در كشورهاي مختلف جهان را به شما معرفي مي‌كنيم.

ايرلند

در اين كشور به مهمانان زنگوله‌هاي تزييني داده مي‌شود و مهمانان مي‌توانند پس از اتمام جشن آن‌ها را با خود به خانه ببرند. مهمانان در طول جشن نيز اين زنگوله‌ها را به افتخار زوج جديد به صدا در مي‌آورند.

اسپانيا

در اسپانيا به عنوان گيفت عروسي به مهمانان مرد سيگار و به مهمانان زن بادبزن و يا يك تكه طلا داده مي‌شود.

هندوستان

فيل‌ها در خاورميانه نماد خوش شانسي هستند. از اين رو در كشور هندوستان به عنوان يادبود عروسي به مهمانان مجسمه‌هاي فيل حكاكي شده داده مي‌شود.

اوكراين

تخم مرغ‌هاي رنگ آميزي شده با دست، يادبود عروسي در كشور اوكراين هستند. اين تخم مرغ‌هاي رنگي نماد باروري براي تازه عروس و دامادهاست.

ژاپن، چين و كره

در اين كشورها به عنوان يادبود به مهمانان بادبزن‌هاي چوبي داده مي‌شود. اين بادبزن‌ها معمولاً با شكوفه‌هاي گيلاس تزيين شده‌اند. زيرا شكوفه گيلاس حاصلخيزي و زيبايي زندگي را نشان مي‌دهند.

انواع مدل‌هاي گيفت عروسي

انواع متنوعي از گيفت عروسي وجود دارد كه مي‌توانيد انتخاب كنيد. به طور كلي گيفت‌هاي عروسي در دسته‌هاي سنتي، خانگي، قومي و حتي مناسبتي دسته بندي مي‌شود.

گيفت عروسي سنتي

مي‌توانيد به‌عنوان يادبود قطعات كيك، شيريني و كوكي را درون جعبه‌هاي زيبا بگذاريد و به‌ مهمانان خود ارائه دهيد. اما اگر به دنبال گيفت عروسي ماندگارتري هستيد مي‌توانيد عكسي از عروس و داماد را به عنوان يادبود به مهمانان بدهيد. بد نيست براي مشاهده ايده براي كيك عروسي به مقاله مرتبط كيكانه سري بزنيد

گيفت عروسي خانگي

اين نوع يادبود شامل حلقه‌هاي ساخته شده از گل طبيعي يا مصنوعي، گلدان‌هاي گل مثل گلدان‌هاي كاكتوس، شمع‌هاي تزيين شده و حكاكي شده و ... مي‌شود. گيفت عروسي خانگي نسبت به ديگر مدل‌هاي گيفت عروسي ساده‌تر و كم هزينه‌تر هستند. از اين رو براي زوج‌هايي كه مي خواهند در هزينه‌هاي جشن عروسي خود صرفه جويي كنند مناسب‌ترند.

گيفت عروسي قومي و محلي

اين مدل گيفت نمادي از سنت و فرهنگ قومي و محلي خانواده عروس و داماد است. شما مي‌توانيد بر حسب سنت و فرهنگ خانواده و شهرتان ياد بود عروسي خود را انتخاب كنيد.

گيفت عروسي مناسبتي

اين نوع گيفت در واقع نمادي از عروسي شماست. شما مي‌توانيد يادبود عروسي تان را بر حسب مكان جشن و يا فصل برگزاري جشن عروسي تان تزيين كنيد. به‌عنوان مثال قايق‌هاي اسباب بازي با آب نبات و يا نقل و نبات درون آن براي عروسي‌هاي ساحلي عالي هستند. براي عروسي‌هاي جنوبي و گرمسيري نيز گلدان‌هاي كوچك كاكتوس ايده خوبي هستند.

15 ايده‌‌ي جديد و جالب براي گيفت و يادبود عروسي

1) كوكي‌هاي قلبي

حتماً لازم نيست كه يادبود عروسي شما يك شيء باشد. با اين كوكي‌هاي ساده و در عين حال لذيذ هم مي‌توانيد مهانانتان را خوشحال كنيد. براي جذابيت بيشتر كوكي‌ها مي توانيد آن‌ها را درون كيف‌هاي كوچك قرار دهيدو روي آن‌ها برچسب بزنيد.

2) گلدان كاكتوس

اگر به دنبال هديه‌اي ماندگار و هميشگي براي مهمانان خود هستيد. مي‌توانيد به تعداد مورد نياز كاكتوس درون گلدان‌هاي كوچك بكاريد و به مهمانانتان هديه دهيد.

3) ماكارون‌هاي شگفت انگيز

مهمانانتان را با يك طعم لذيذ و دوست داشتني بدرقه كنيد. ماكارون‌ها در رنگ‌هاي مختلف وجود دارند بر حسب سليقه خود مي توانيد هر رنگي را كه بخواهيد انتخاب كنيد. براي جذابيت بيش‌تر مي‌توانيد ان‌ها را درون جعبه‌هاي زيبا بگذاريد.

4) شمع

شمع نماد عشق است. بنابراين ميتواند ايده مناسب و البته جالبي به عنوان گيفت عروسي شما باشد. مطمئناً اين شمع‌هاي كوچك و مينياتوري همه مهمانان را تحت تاثير قرار مي‌دهد. و همانگونه كه شما ميخواهيد اين هديه شما كاربردي نيز خواهد بود و مهمانان مي‌توانند از آن‌ها در دكور خانه خود استفاده كنند.

5) يك شاخه گل رز

مي‌توانيد به هر كدام از مهمانانتان به عنوان گيفت عروسي يك شاخه گل رز سفيد و يا قرمز هديه دهيد. براي جذاب‌تر شدن آن ميتوانيد هر شاخه گل را مانند تصوير درون شيشه‌هاي كوچك بگذاريد و و كنار هر كدام يك يادداشت قرار دهيد.

6) اثر هنري

اگر به دنبال گيفت عروسي متفاوت و ماندگارتري هستيد مي‌توانيد به كمك يك دوست خلاق و يا يك هنرمند محلي به تعداد مورد نياز قاب‌هاي رنگارنگ كوچك ايجاد كنيد و به عنوان يادبود به مهمانان دهيد.

7) جعبه‌هاي زيبا

مي‌خواهيد مهمانانتان را غافلگير كنيد؟ اگر چنين تصميمي داريد بهتر است كه هداياي خود را درون جعبه هاي زيباي كاغذي مانند تصوير زير قرار دهيد تا مهمانان تا قبل از باز كردن جعبه متوجه محتوي آن نشوند.

8) بادبزن

اين ايده مخصوص جشن عروسي هاي تابستانه و عروسي‌هاييست كه در مناطق گرمسيري برگزار مي‌شود. بنابراين مي‌شود گفت كه جزء گيفت‌هاي عروسي مناسبتي محسوب مي‌شود.

گيفت عروسي- گيفت نامزدي- گيفت عقد- مدل گيفت عروسي- گيفت عروسي جديد- يادبود عروسي- عكس گيفت عروسي- گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي متفاوت- بادبزن

9) دستمال‌هاي گل دوزي شده

اگر به دنبال ايده‌اي ساده و ارزان و در عين حال زيبايي براي گيفت عروسي خود هستيد. اين ايده مناسبي براي شما خواهد بود.

10) گيفت دست ساز

يك ايده جذاب ديگر براي اين‌كه بتوانيد خاطرات اين روز را براي خانواده و دوستانتان حفظ كنيد دادن هداياي دست ساز مانند اين قلب‌هاي تزييني زيباست. براي ساختن اين قلب‌هاي زيبا شما تنها به مقداري پارچه، پر بالش يا پشم شيشه، نخ و روبان نياز داريد.

11) پازل‌هاي چوبي حكاكي شده

اين پازل هاي چوبي حك شده بر روي آن يك راه شيرين و جذاب براي تشكر از مهمانان براي حضور در جشن عروسي شماست.

12) پيام تشكر

يك راه ساده و شيرين براي تشكر از مهمانان نوشتن پيام تشكر براي آن‌هاست. حال براي اين‌كه يادبود شما از سادگي در بيايد و به يادماندني‌تر شود مي‌توانيد مانند تصوير زير پيام‌هايتان را درون بطري هاي كوچك قرار دهيد. در صورت تمايل مي‌توانيد يك عكس از خودتان نيز در پشت پيام‌ها بچسبانيد تا مهمانان به‌عنوان يادگار از عروسي شما داشته باشند.

13) آينه دستي كوچك

اگر به دنبال گيفت عروسي متفاوت و البته كاربردي براي مهمانانتان هستيد. اين آينه‌هاي دستي مي‌تواند ايده خوبي براي شما باشد. مطمئناً دوستان و خانواديتان با هربار ديدن خود در آينه به ياد جشن عروسي شما خواهند افتاد. علاوه بر اين هديه ماندگاري براي مهمانان شما خواهد بود.

14) مخروط كاج

يك ايده ارزان و ساده ديگر براي گيفت عروسي استفاده از مخروط هاي درخت كاج است. اين ايده عروسي‌هاي زمستانه نيز بسيار مناسب است. شما بنابر سليقه خود مي توانيد آن‌ها را رنگ آميزي نيز بكنيد تا جذاب‌تر به نظر برسند.

گيفت عروسي- گيفت نامزدي- گيفت عقد- مدل گيفت عروسي- گيفت عروسي جديد- يادبود عروسي- عكس گيفت عروسي- گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي متفاوت-گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي زمستاني- مخروط كاج

15) مجسمه عروس و داماد

يك ايده جالب ديگر براي گيفت عروسي مجسمه‌هاي كوچك عروس و داماد است. شما حتي مي توانيد سفارش دهيد كه اين مجسمه‌ها را نزديك به چهره واقعي خودتان بسازند تا جذابيت بيش‌تري داشته باشند. مطمئناً يادگاري دوست داشتني از عروسي شما براي دوستان و آشنايانتان خواهد بود.

گيفت عروسي- گيفت نامزدي- گيفت عقد- مدل گيفت عروسي- گيفت عروسي جديد- يادبود عروسي- عكس گيفت عروسي- گيفت عروسي مناسبتي- گيفت عروسي متفاوت- مجسمه عروس و داماد

منبع: گيفت (يادبود) عروسي

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 784
  • بازدید کلی : 17858
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی